OBCHODNÉ PODMIENKY INTERNETOVÉHO OBCHODU IZOSYSTEMS.SK

Užívateľ má právo rokovať o podmienkach kúpnej zmluvy s predávajúcim pred odoslaním objednávky. Ak Používateľ odmietne možnosť uzavrieť Kúpnu zmluvu prostredníctvom individuálneho rokovania, platia tieto Obchodné podmienky.

KAPITOLA I - DEFINÍCIE:

Pojmy používané v tomto poriadku znamenajú:

1. Predávajúci - pán Tomasz Mastalerz podnikajúci pod obchodným menom IzoSystems Tomasz Mastalerz na adrese: Morsztyna 10, 42-209 Częstochowa, podľa zápisu v Centrálnej evidencii a informáciách o podnikateľskej činnosti Poľskej republiky pod dohľadom ministra rozvoja a technológií, NIP: 5732554143, REGON 241385134, e-mail: info@izosystems.sk

2. Internetový obchod - online platforma prevádzkovaná predávajúcim na URL adrese: https://izosystems.sk, ktorá umožňuje uzatváranie kúpnych zmlúv; 

3. Objednávateľ - plnoletá fyzická osoba, ktorá je spôsobilá na právne úkony (čo zahŕňa aj živnostníka vrátane spotrebiteľa - podnikateľa), právnická osoba alebo organizačná zložka, ktorá nie je právnickou osobou, ktorej osobitný predpis priznáva spôsobilosť na právne úkony, ktorá uskutočňuje Objednávku z Internetového obchodu; 

4. Používateľ - každá osoba, ktorá používa Internetový obchod;

5. Výrobok alebo výrobky - izolačné materiály, stavebná chémia, vykurovacie panely, LED osvetlenie, izolačné príslušenstvo a iné výrobky, ktoré predávajúci ponúka na maloobchodný predaj v internetovom obchode; 

6. Výrobok na mieru - výrobky prezentované v Internetovom obchode, vyrobené na individuálnu objednávku Kupujúceho, ktorých popis je k dispozícii na stránke výrobku, najmä farebný tovar (farby, omietky), neštandardné vlny a penový polystyrén;

7. Stránka produktu - jedna podstránka v internetovom obchode, na ktorej sú uvedené podrobné informácie o produkte;

8. Cena - hrubá cena Výrobku uvedená pri informáciách o Výrobku, ktorá však nezahŕňa náklady na dodanie Výrobku Zákazníkovi;

9. Objednávka - vyhlásenie o zámere objednávajúcej strany predložené prostredníctvom internetového obchodu, v ktorom je uvedený výrobok alebo súbor výrobkov určený na plnenie objednávajúcou stranou v súlade s týmito pravidlami;

10. Pracovné dni - pracovné dni od pondelka do piatku, okrem štátnych sviatkov;

11. Kúpna zmluva - zmluva o predaji Výrobkov v zmysle Občianskeho zákonníka uzatvorená medzi Predávajúcim a Kupujúcim prostredníctvom Internetového obchodu, t. j. uzatvorená prostredníctvom prostriedkov komunikácie na diaľku;

12. Spotrebiteľ - fyzická osoba, ktorá robí s predávajúcim právny úkon, ktorý priamo nesúvisí s jej ekonomickou alebo profesionálnou činnosťou, ako je definované v článku 22 ods. 1   Občianskeho zákonníka; 

13. Spotrebiteľ-podnikateľ - osoba podnikajúca v oblasti živnostenského podnikania, ktorá uzatvára kúpnu zmluvu priamo súvisiacu s jej podnikateľskou alebo zárobkovou činnosťou, ktorá však nemá profesionálny charakter, vyplývajúcu najmä z predmetu jej podnikateľskej činnosti, sprístupnenú podľa ustanovení o Centrálnom registri a informáciách o podnikateľskej činnosti;

14. Účet - nástroj dostupný v systéme internetového obchodu, ktorý po zadaní e-mailovej adresy (Login) a Hesla umožňuje Používateľovi okrem iného sledovať fázy realizácie Objednávky na webovej stránke internetového obchodu, prezerať históriu Objednávky, upravovať kontaktné údaje Objednávateľa a meniť Heslo atď; 

15. Prihlasovacie meno - meno, ktoré používateľ uviedol počas registrácie v internetovom obchode a ktoré je spolu s heslom potrebné na zriadenie účtu;

16. Heslo - postupnosť písmen, číslic alebo iných znakov zvolená používateľom počas registrácie konta, ktorá sa používa na zabezpečenie prístupu ku kontu;

17. Občiansky zákonník - poľský zákon z 24. apríla 1964 Občiansky zákonník (konsolidované znenie, Zbierka zákonov z roku 2020, položka 1740. v znení neskorších predpisov);

18. Zákon o spotrebiteľoch - poľský zákon z 30. mája 2014 o právach spotrebiteľov (konsolidované znenie, Zbierka zákonov 2021, položka 287. v znení neskorších predpisov);

19. Zákon o poskytovaní služieb elektronickými prostriedkami - poľský zákon z 18. júla 2002 o poskytovaní služieb elektronickými prostriedkami (jednotné znenie: Dz. U. z roku 2020, bod 344. v znení neskorších predpisov);

20. Kódex správnej praxe - súbor pravidiel správania a najmä etických a profesionálnych noriem uvedených v článku 2 ods. 5 poľského zákona o boji proti nekalým praktikám na trhu z 23. augusta 2007 (konsolidované znenie, Zbierka zákonov z roku 2017, položka 2070. v platnom znení);

21. Obchodné podmienky - tieto pravidlá a predpisy internetového obchodu.

KAPITOLA II - VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

1. Zadávanie objednávok na produkty ponúkané v internetovom obchode a plnenie objednávok sa uskutočňuje na základe týchto Pravidiel a všeobecne platných právnych predpisov. Tieto Pravidlá sú predpismi uvedenými v § 8 Zákona o elektronických službách.

2. Počet ponúkaných propagačných alebo predajných produktov je obmedzený. Objednávky na takéto Výrobky sa plnia v poradí, v akom ich Objednávatelia zadali, až do vyčerpania zásob. Akcie ponúkané v Internetovom obchode sa nespájajú, pokiaľ nie je v pravidlách danej akcie uvedené inak.

3. Informácie uvedené v internetovom obchode (najmä pokiaľ ide o ceny) nepredstavujú obchodnú ponuku v zmysle článku 66 Občianskeho zákonníka, predstavujú len výzvu na predloženie ponúk v zmysle článku 71 Občianskeho zákonníka.   

4. Všetky ceny uvedené v internetovom obchode sú vyjadrené v eurách (EUR) a sú to ceny brutto. Ak sa rozhodnete zobraziť internetový obchod v inom jazyku, ceny sa môžu zobrazovať v iných menách, ale tiež pôjde o hrubé ceny.

5. Je zakázané používať Internetový obchod alebo webovú stránku https://izosysystems.sk na zasielanie nevyžiadaných obchodných informácií, tzv. spamu v zmysle zákona o elektronickom poskytovaní služieb, ako aj používať Internetový obchod spôsobom, ktorý je v rozpore so zákonom, dobrými mravmi, porušuje osobnostné práva tretích osôb alebo oprávnené záujmy Predávajúceho.  

6. Aby mohol používateľ používať internetový obchod, musí mať sám prístup k počítačovej pracovnej stanici alebo inému koncovému zariadeniu s prístupom na internet a aktívnym e-mailom. Používanie Online Shopu je možné pre Používateľa s nasledujúcim vybavením: 

  1. počítač alebo iné zariadenie s prístupom na internet;
  2. prístup na internet;
  3. webový prehliadač, napríklad Firefox, Internet Explorer alebo Google Chrome, prípadne iný;
  4. aktívne e-mailové konto;
  5. sú povolené základné súbory cookie.

7. Priamy kontakt s predávajúcim je možný prostredníctvom e-mailu a aktívneho chatu dostupného v internetovom obchode. Všetky kontaktné údaje Predávajúceho sú uvedené v týchto Obchodných podmienkach a v Internetovom obchode v záložke Kontakt. Predávajúci si neúčtuje žiadne poplatky za komunikáciu s ním prostredníctvom prostriedkov komunikácie na diaľku uvedených v tomto odseku.

8. Predávajúci informuje, že neuplatňuje žiadny kódex správnej praxe. 

KAPITOLA III - SLUŽBY POSKYTOVANÉ ELEKTRONICKÝMI PROSTRIEDKAMI:

1. Služby poskytované elektronicky na základe týchto Obchodných podmienok spočívajú v umožnení Používateľom nakupovať v Internetovom obchode, najmä používať Účet a sprístupniť službu pripomínania hesla k Účtu, službu prijímania obchodných, marketingových a reklamných informácií od Predávajúceho prostredníctvom e-mailu (newsletter) a službu hodnotenia Produktu, zdieľania Stránky Produktu v sociálnych sieťach, pridania Produktu po porovnaní s inými v Internetovom obchode a pridania Produktu do zoznamu obľúbených produktov a názorov na Produkt. Tieto služby sú poskytované 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Tieto služby sú pre Používateľov bezplatné.

2. Používanie služby Konto vyžaduje, aby sa používateľ zaregistroval poskytnutím e-mailovej adresy a vytvorením prihlasovacieho mena a hesla. Na e-mailovú adresu Používateľa uvedenú v registračnom formulári bude zaslaná správa potvrdzujúca registráciu. V okamihu potvrdenia registrácie je medzi Používateľom a Predávajúcim uzatvorená zmluva o vedení Účtu podľa podmienok uvedených v Podmienkach používania.

3. Registrácia účtu je bezplatná a dobrovoľná. Prihlasovacie meno a heslo sú dôverné. Kupujúci, ktorý používa Prihlasovacie meno a Heslo, je povinný zachovávať tieto informácie v tajnosti. Heslo nie je predávajúcemu známe.  Každý Používateľ môže mať v Internetovom obchode len jedno Konto. Účet je neprenosný, Používateľ nesmie používať Účty iných Používateľov ani sprístupniť možnosť používania Účtu vrátane Prihlasovacieho mena a Hesla iným osobám. Kontaktovaním Predávajúceho môže Používateľ kedykoľvek zrušiť Účet.

4. Služba pripomenutia hesla k účtu spočíva v tom, že používateľovi, ktorý si zaregistroval účet, sa na e-mailovú adresu uvedenú pri registrácii účtu zašle odkaz, ktorý používateľovi umožní zmeniť predtým zabudnuté heslo vytvorením nového hesla. 

5. Službu zasielania noviniek môže využívať každý Používateľ, ktorý súhlasí s odberom noviniek počas registrácie účtu alebo v procese zadávania Objednávky, alebo zadaním svojej e-mailovej adresy do poľa uvedeného v Internetovom obchode. V okamihu prihlásenia sa na odber newslettera je medzi Používateľom a Predávajúcim uzatvorená zmluva o poskytovaní elektronických služieb za podmienok uvedených v Obchodných podmienkach. Používateľ sa môže kedykoľvek odhlásiť z odberu newslettera kontaktovaním Predávajúceho.

6. Služba sprístupnenia stránky produktu na sociálnych sieťach spočíva v tom, že Používateľ registrovaný na vybranej sociálnej sieti môže sprístupniť stránku produktu spolu so subjektívnym hodnotením internetového obchodu a/alebo produktu zo strany Používateľa. Používateľ za využívanie tejto služby nedostáva od Predávajúceho žiadnu odmenu ani iné výhody.

7. Služba spätnej väzby spočíva v tom, že používateľ môže prostredníctvom formulára, ktorý je k dispozícii na stránke produktu, zaslať predávajúcemu svoj názor na produkt spolu s hodnotením produktu na päťhviezdičkovej stupnici. Recenzia sa zobrazí na Stránke produktu po jej schválení Predávajúcim. Používateľ nedostáva od Predávajúceho žiadnu odmenu ani inú výhodu za používanie tejto služby. Predávajúci neoveruje pôvod zverejnených názorov.

8. Služba porovnania výrobku s inými výrobkami dostupnými v internetovom obchode spočíva v tom, že používateľovi umožňuje zapamätať si výrobky, ktoré si vybral, a potom ich porovnať, aby sa mu uľahčil výber výrobku.

9. Služba "Zoznam želaní" spočíva v tom, že používateľ s aktívnym účtom si po prihlásení do svojho účtu môže zapamätať výrobok vybraný systémom internetového obchodu. Zapamätaný Výrobok sa nachádza v sklade viditeľnom pre Používateľa až po prihlásení sa do svojho Konta, a to až do odstránenia Výrobku, a Používateľ si môže takýto Výrobok pozrieť alebo urobiť Objednávku bez toho, aby ho musel hľadať v Internetovom obchode.

10. Zmluva o poskytovaní elektronických služieb predávajúcim v súvislosti s účtom a inými elektronicky poskytovanými službami sa uzatvára na dobu neurčitú. Používateľ môže túto zmluvu kedykoľvek bezplatne vypovedať. Ukončenie zmluvy o poskytovaní služieb elektronickými prostriedkami ktoroukoľvek zo zmluvných strán nemá vplyv na plnenie už uzatvorených kúpnych zmlúv, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.

11. Predávajúci môže vypovedať zmluvu o poskytovaní elektronických služieb so 14-dňovou výpovednou lehotou, ak:

  1. účel registrácie alebo spôsob využívania služieb je v rozpore so zásadami a účelom prevádzky Internetového obchodu, 
  2. činnosť Používateľa je v rozpore s platnými morálnymi normami, podnecuje k násiliu alebo páchaniu trestného činu, alebo ak porušuje práva tretích osôb,
  3. Predávajúci dostal oficiálne oznámenie o nezákonnej povahe poskytnutých údajov kupujúceho alebo súvisiacich činností,
  4. Používateľ povoľuje zasielanie nevyžiadaných obchodných informácií,
  5. Používateľ hrubým alebo sústavným spôsobom porušuje Podmienky používania,
  6. údaje o adrese poskytnuté kupujúcim vyvolávajú objektívne odôvodnené pochybnosti o ich správnosti alebo pravdivosti a tieto pochybnosti neboli odstránené telefonicky alebo e-mailom.

12. Predávajúci vynakladá maximálne úsilie na zabezpečenie riadnej a nepretržitej prevádzky internetového obchodu. Ak služby ponúkané Predávajúcim uvedené v týchto Obchodných podmienkach napr. nie sú s nimi v súlade, nefungujú správne, má Používateľ právo podať reklamáciu. Používatelia môžu podávať reklamácie v elektronickej podobe na e-mailovú adresu: info@izosystems.sk alebo písomne na adresu predávajúceho. V záujme uľahčenia procesu vybavovania sťažností žiadame Používateľov, aby v sťažnosti uviedli svoje osobné údaje, kontaktné telefónne číslo alebo e-mailovú adresu a opísali svoje obavy.

13. Reklamácie týkajúce sa služieb poskytovaných elektronicky predávajúcim sa vybavujú do 30 dní odo dňa podania príslušnej reklamácie, ak však reklamáciu podáva spotrebiteľ alebo spotrebiteľ - podnikateľ, lehota na jej vybavenie je 14 dní odo dňa podania reklamácie v súlade s platnými predpismi. O spôsobe jej vybavenia bude Používateľ informovaný Predávajúcim e-mailom.

KAPITOLA IV - OBJEDNÁVKA A UZAVRETIE KÚPNEJ ZMLUVY:

1. Ak chce používateľ v internetovom obchode uskutočniť objednávku, môže, ale nemusí sa zaregistrovať a vytvoriť si účet. Ak je Účet vytvorený, Objednávateľ nemusí pri ďalších Objednávkach opätovne zadávať svoje osobné údaje. Okrem toho môže Používateľ zobraziť stav dokončenia Objednávky a históriu nákupov a má možnosť získať zľavy a propagačné kupóny.

2. Na uskutočnenie objednávky v internetovom obchode je kupujúci povinný vykonať nasledujúce kroky:

  1. výber Produktu, ktorý sa má zakúpiť, množstvo Produktu, ktoré sa má objednať, prípadne výber ďalších parametrov špecifických pre Produkt, ak sú k dispozícii na výber na Stránke produktu, kliknutie na tlačidlo "Pridať do košíka",
  2. Potom po výbere všetkých objednaných produktov kliknite na tlačidlo "Dokončiť objednávku", 
  3. Používateľ by mal potom: buď poskytnúť Prihlasovacie meno a Heslo a prihlásiť sa do Účtu (pomocou Prihlasovacieho mena alebo Hesla alebo údajov zo svojho účtu na Facebooku), alebo poskytnúť svoje osobné údaje jedenkrát za účelom dokončenia Objednávky (nakupovanie ako hosť), poskytnúť adresu doručenia, vybrať spôsob doručenia a spôsob platby z dostupných formulárov, zadať akékoľvek pripomienky alebo poznámky adresované Predávajúcemu do poľa určeného na tento účel, potvrdiť, že sa oboznámil s obchodnými podmienkami, používateľ si môže tiež zaregistrovať účet a prihlásiť sa k odberu noviniek, zadať propagačný kód, ak ho má, a s cieľom dokončiť objednávku po overení údajov a ich prípadnej úprave kliknúť na tlačidlo "Uskutočniť objednávku a zaplatiť".

3. Zadávanie objednávok v internetovom obchode je možné 24 hodín denne, 7 dní v týždni, ale objednávky sa spracúvajú len v pracovné dni.

4. Predloženie Objednávky Objednávateľom predstavuje návrh Objednávateľa Predávajúcemu na uzavretie Kúpnej zmluvy v súlade s obsahom Pravidiel.   

5. Kupujúci dostane od predávajúceho:

  1. potvrdenie o prijatí Objednávky, t. j. automaticky vygenerovanú e-mailovú správu s informáciami o Objednávke, ktorá obsahuje číslo a dátum Objednávky, údaje Objednávateľa, popis Produktu (alebo odkaz na popis na stránke Produktu v Internetovom obchode), Cenu a ďalšie informácie týkajúce sa Objednávky;
  2. potvrdenie o uzatvorení kúpnej zmluvy, t. j. e-mailová správa obsahujúca informácie o prijatí objednávky na realizáciu. Táto správa sa zasiela po overení Objednávky Predávajúcim. Prijatím uvedeného potvrdenia je Kúpna zmluva uzatvorená. Kúpna zmluva sa uzatvára v poľskom jazyku.

6. Predávajúci neurčuje minimálnu hodnotu Objednávky v Internetovom obchode. 

7. Predávajúci umožňuje podanie objednávky aj prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu: V prípade, že je Objednávka podaná takýmto spôsobom, Objednávajúci je povinný poskytnúť osobné údaje potrebné na vykonanie Objednávky podľa odseku 2. c. vyššie, najmä tiež kontaktnú e-mailovú adresu. V prípade Objednávky podanej telefonicky alebo e-mailom je pre účinné uzavretie Kúpnej zmluvy potrebné, aby Predávajúci najprv potvrdil obsah navrhovanej Kúpnej zmluvy, a to zaslaním podstatných náležitostí Kúpnej zmluvy, obsahu Pravidiel a vzorov formulára na odstúpenie od Kúpnej zmluvy na e-mailovú adresu uvedenú Objednávateľom. 

8. Obsah kúpnych zmlúv uzatvorených prostredníctvom internetového obchodu sa uchováva v jeho informačnom systéme počas trvania účtu a obsah týchto zmlúv sa sprístupňuje len zmluvným stranám kúpnej zmluvy. Každá objednávajúca strana má po prihlásení sa do svojho konta prístup ku všetkým svojim kúpnym zmluvám uzatvoreným prostredníctvom webovej stránky internetového obchodu po dobu ich uchovávania v IT systéme uvedenom v prvej vete. V prípade absencie Konta sa obsah Kúpnych zmlúv uzatvorených prostredníctvom Internetového obchodu uchováva v IT systéme do uplynutia lehoty na odstúpenie od Kúpnej zmluvy zo strany Spotrebiteľa alebo Spotrebiteľa - podnikateľa, najdlhšie však po dobu 3 mesiacov od uzatvorenia Kúpnej zmluvy.

9. Výrobky na mieru, ako sú farby a omietky, sú výrobky vytvorené podľa receptúry a individuálnej objednávky. Farby a omietky sa skladajú z receptúry, ktorá pozostáva z farebných pigmentov určených Objednávateľom. Farby a omietky sa vyrábajú z kombinácie látok s vlastnosťami, ktoré určil Objednávateľ, a nie je možné výslednú farbu alebo omietku prispôsobiť potrebám iného Objednávateľa. Ide o Výrobky vytvorené pre špeciálnu Zákazku, ktoré majú špecifické vlastnosti súvisiace priamo s Objednávateľom, podobne ako penový polystyrén. Pri objednávke penového polystyrénu používateľ individuálne určí jeho hrúbku a penový polystyrén sa narezáva pre Objednávateľa. Okrem toho môže byť penový polystyrén predmetom frézovania, aby získal tvar špecifikovaný Objednávateľom v zadanej Objednávke.  Niektoré druhy a často neštandardné hrúbky vlny, ktoré sa predávajú len v plných paletových množstvách, sú tiež výrobkom na mieru.

KAPITOLA V- SPÔSOBY PLATBY, NÁKLADY NA DODANIE:

1. V internetovom obchode sú k dispozícii tieto formy platby:

  1. platba vopred na bankový účet Predávajúceho klasickým bankovým prevodom - platby za objednané Produkty spolu s nákladmi na dodanie je potrebné realizovať na číslo účtu: mBank, č. PL 24 1140 2004 0000 3112 1512 9746, BIC číslo: BREXPLPWMBK. Do názvu prevodu je Objednávateľ povinný uviesť číslo Objednávky z Internetového obchodu, ktoré obdržal v e-maile s potvrdením Objednávky. Uskutočnenie platby v nesprávnej výške môže výrazne predĺžiť čas spracovania Objednávky, 
  2. platba vopred prostredníctvom elektronického platobného systému PayU, tiež pomocou Blik a kreditných kariet (podporované platobné karty: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro);
  3. platba "na dobierku" - pri prevzatí objednávky od dodávateľa. 

2. Elektronické platby prostredníctvom platobného systému PayU sa uskutočňujú tak, že kupujúci, ktorý vykonáva platbu, je presmerovaný na transakčnú službu, kde po prihlásení do ním zvolenej banky dostane formulár prevodu pripravený na prijatie s príslušnou sumou, titulom prevodu a údajmi predávajúceho. Po prijatí prevodu je kupujúci presmerovaný späť do internetového obchodu. Platby realizuje spoločnosť PayU S.A., so sídlom v Poznani, 60-166 Poznaň, na ulici Grunwaldzka 186, národná platobná inštitúcia, dohliadaná poľským Úradom pre finančný dohľad, zapísaná v registri platobných služieb pod číslom IP1/2012, zapísaná v registri podnikateľov vedenom Okresným súdom v Poznani - Nové Mesto a Wilda v Poznani, 8. hospodárske oddelenie Národného súdneho registra pod číslom KRS 0000274399, so základným imaním 4.944 000 PLN, v plnej výške splatený, s daňovým identifikačným číslom NIP: 779-23-08-495, REGON: 300523444. Osobné údaje objednávateľa sa prenášajú prostredníctvom elektronického platobného systému spoločnosti PayU S.A, ktorá je ich správcom osobných údajov.

3. Časom začatia spracovania Objednávky je čas prijatia platby na bankový účet Predávajúceho uvedený v potvrdení Objednávky (v prípade platby klasickým bankovým prevodom) alebo dátum prijatia informácie o platbe z elektronického platobného systému alebo čas uzavretia Kúpnej zmluvy (v prípade platby na dobierku). 

4. Objednávky od sumy 99,00 € (v tejto sume nie sú zahrnuté náklady na doručenie) budú doručené bezplatne na náklady predávajúceho na adresu doručenia na Slovensku za predpokladu, že objednávka je vhodná na zabalenie do štandardného balíka, t.j. balíka s rozmermi max. 90x60x60 cm a hmotnosťou nepresahujúcou 30 kg. V opačnom prípade znáša náklady na doručenie Objednávateľ napriek tomu, že Objednávka je na sumu uvedenú v predchádzajúcej vete alebo vyššiu. 

5. Celkové náklady na dodanie Výrobkov (t. j. Cena Výrobkov a prípadný poplatok za dodanie) sú Objednávateľovi viditeľné pri zadávaní Objednávky, v e-maile s potvrdením Objednávky a v záložke "Moje konto/Objednávky" po prihlásení sa do Konta Objednávateľa. Účtovanie dodatočných nákladov Spotrebiteľovi alebo Spotrebiteľovi-podnikateľovi sa uskutoční len po získaní jeho výslovného súhlasu.

6. Spôsoby doručenia sú viditeľné počas procesu zadávania objednávky. Ak sa počas procesu zadávania Objednávky zobrazí správa "Náklady na doručenie budú upresnené po odoslaní Objednávky", najčastejšie pri objednávaní objemných výrobkov, napr. penového polystyrénu, vlny, PIR dosiek, znamená to, že odoslanie Objednávky je ponukou Objednávateľa a náklady na doručenie budú upresnené Predávajúcim po odoslaní Objednávky.

KAPITOLA VI - VYKONÁVANIE ZMLUVY:

1. Cena v čase objednávky je pre objednávku záväzná.

2. Objednávky sa spravidla vybavujú do 7 dní, ktoré sa počítajú od uzavretia kúpnej zmluvy (pri platbe na dobierku) alebo od prijatia platobných informácií z elektronického platobného systému alebo od zaúčtovania platby na účte predávajúceho (pri klasickej platbe bankovým prevodom).

3. Predpokladaný čas realizácie Objednávky je čas, ktorý uplynie od prijatia Objednávky na realizáciu do odoslania objednaných Výrobkov, pričom sa berú do úvahy len pracovné dni. Čas prijatia = čas realizácie + očakávaný čas dodania.

4. Ak sa však v objednávke nachádzajú výrobky, ktoré nie je možné dodať, predávajúci o tom bezodkladne informuje objednávajúcu stranu e-mailom alebo telefonicky. Kupujúci, ktorý je Spotrebiteľom alebo Spotrebiteľom - podnikateľom, má v takom prípade právo odstúpiť od Objednávky v celom rozsahu, alebo odstúpiť od Výrobku, ktorý chýba, alebo súhlasiť s predĺžením času plnenia Objednávky, alebo plniť Objednávku po častiach, alebo súhlasiť s výmenou chýbajúceho Výrobku za podobný s obdobnými vlastnosťami a Cenou, v prípade zaplatenia Ceny za Objednávku vopred prípadné vrátenie Ceny Kupujúcemu za Výrobok, ktorý nie je schopný plniť svoju funkciu, vykoná rovnakým spôsobom ako zaplatenie Ceny.

5. Dodávky objednaných Produktov sa uskutočňujú na území Českej republiky, avšak v prípade adresy dodania mimo územia Českej republiky je Objednávateľ povinný bezodkladne kontaktovať Predávajúceho za účelom stanovenia individuálnych podmienok Kúpnej zmluvy, najmä nákladov na doručenie Objednávky.

6. Kupujúci sa zaväzuje prevziať objednané výrobky a/alebo zaplatiť cenu objednávky uvedenú predávajúcim.

7. Po prevzatí výrobkov od dodávateľa je objednávateľ povinný v prítomnosti dodávateľa skontrolovať, či zásielka, ako aj výrobky v nej obsiahnuté nemajú žiadne poškodenie spôsobené prepravou a či sú v súlade s objednávkou. Kontrola zásielky je bezplatná služba, ktorá zaručuje najvyššiu kvalitu služieb. Ak sa zistí, že zásielka je poškodená, neúplná alebo nie je v súlade s objednávkou, objednávateľ je povinný túto skutočnosť oznámiť dodávateľovi. 

8. V prípade, že Kupujúci nie je spotrebiteľom alebo spotrebiteľom-podnikateľom, Predávajúci si vyhradzuje vlastnícke právo k Výrobku až do zaplatenia Ceny v súlade s ustanoveniami týchto Obchodných podmienok.

9. Na každý predaný výrobok sa vystaví faktúra alebo daňový doklad. Faktúra sa zasiela e-mailom vo formáte .pdf na e-mailovú adresu uvedenú pri zadávaní Objednávky. Objednávateľ týmto súhlasí so zasielaním faktúr uvedených v článku 106n ods. 1. zákona zo dňa 11.03.2004 o dani z tovaru a služieb (Zbierka zákonov 2018, položka 2174 v znení neskorších predpisov). Predajný doklad predstavuje písomné potvrdenie obsahu podanej Objednávky a uzatvorenej Predajnej zmluvy.

10. Predávajúci sa zaväzuje dodať Výrobky bez vád, s výnimkou vád uvedených v ponuke predaja na jednotlivých Stránkach Výrobkov v Internetovom obchode.

KAPITOLA VII - PRÁVO NA ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY:

1. Predávajúci v súlade s § 27 zákona o ochrane spotrebiteľa informuje spotrebiteľa a spotrebiteľa - podnikateľa o práve odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 dní bez uvedenia dôvodu. Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa, keď Spotrebiteľ alebo Spotrebiteľ-podnikateľ prevzal vec alebo keď vec prevzala tretia osoba odlišná od dopravcu a určená Spotrebiteľom alebo Spotrebiteľom-podnikateľom.

2. Na uplatnenie práva na odstúpenie od kúpnej zmluvy musí byť predávajúci informovaný o rozhodnutí odstúpiť od kúpnej zmluvy jednoznačným vyhlásením (napríklad vo forme listu zaslaného poštou alebo e-mailom). Ak Spotrebiteľ alebo Spotrebiteľ-podnikateľ využije formu zaslania vyhlásenia o odstúpení od Kúpnej zmluvy prostredníctvom elektronickej pošty, Predávajúci je povinný bezodkladne zaslať Spotrebiteľovi alebo Spotrebiteľovi-podnikateľovi potvrdenie o prijatí informácie o odstúpení od zmluvy na trvanlivom nosiči (napríklad elektronickou poštou).

3. Spotrebiteľ alebo spotrebiteľ-podnikateľ môže použiť aj vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý tvorí prílohu č. 1 k týmto obchodným podmienkam, nie je to však povinné.

4. Na dodržanie lehoty na odstúpenie od kúpnej zmluvy postačuje, ak sa oznámenie týkajúce sa uplatnenia práva spotrebiteľa alebo spotrebiteľa-podnikateľa na odstúpenie od kúpnej zmluvy odošle pred uplynutím lehoty na odstúpenie od kúpnej zmluvy.

5. Účinky odstúpenia od zmluvy: v prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy vráti predávajúci spotrebiteľovi alebo spotrebiteľovi-podnikateľovi všetky platby, ktoré od neho prijal, vrátane nákladov na dodanie výrobkov (s výnimkou dodatočných nákladov vyplývajúcich zo spôsobu dodania, ktorý si spotrebiteľ alebo spotrebiteľ-podnikateľ zvolil inak ako najlacnejší bežný spôsob dodania ponúkaný predávajúcim), a to bezodkladne a v každom prípade najneskôr do 14 dní odo dňa, keď bol predávajúci informovaný o rozhodnutí spotrebiteľa alebo spotrebiteľa-podnikateľa využiť svoje právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy. 

6. Predávajúci vráti platbu s použitím rovnakých platobných prostriedkov, ktoré spotrebiteľ alebo spotrebiteľ-podnikateľ použil pri pôvodnej transakcii, pokiaľ sa spotrebiteľ alebo spotrebiteľ-podnikateľ výslovne nedohodol inak; v každom prípade spotrebiteľovi alebo spotrebiteľovi-podnikateľovi nevzniknú v súvislosti s takýmto vrátením žiadne poplatky. Ak sa platba za Výrobky uskutočnila debetnou alebo kreditnou kartou, vrátenie peňazí sa vykoná na bankový účet priradený ku karte. Predávajúci môže zadržať vrátenie peňazí, kým nedostane Výrobky alebo kým mu nebude predložený doklad o vrátení, podľa toho, ktorá udalosť nastane skôr. 

7. Vrátené Výrobky je Spotrebiteľ alebo Spotrebiteľ - obchodník povinný zaslať späť alebo odovzdať na adresu Predávajúceho: IzoSystems, Bytčická 76, P.O. BOX 5, 01681 Žilina, a to bezodkladne, najneskôr však do 14 dní odo dňa, kedy Spotrebiteľ alebo Spotrebiteľ - obchodník oznámil Predávajúcemu odstúpenie od Kúpnej zmluvy. Lehota je zachovaná, ak Spotrebiteľ alebo Spotrebiteľ - podnikateľ prevezme Výrobok späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty. Spotrebiteľ alebo Spotrebiteľ-podnikateľ znáša priame náklady spojené s vrátením Výrobkov. Spotrebiteľ alebo spotrebiteľ-podnikateľ je povinný vrátené Výrobky riadne zabezpečiť na prepravu.

8. Spotrebiteľ alebo spotrebiteľ-podnikateľ zodpovedá len za akékoľvek zníženie hodnoty Výrobkov v dôsledku používania Výrobkov iným spôsobom, než aký bol potrebný na zistenie povahy, vlastností a fungovania Výrobkov. To znamená, že ak Spotrebiteľ alebo Spotrebiteľ-podnikateľ vráti Výrobok, ktorý je poškodený, používaný na iný účel, ako bolo potrebné na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti Výrobku, má Predávajúci právo vrátiť Spotrebiteľovi alebo Spotrebiteľovi-podnikateľovi Cenu zníženú o hodnotu Výrobku, ktorá bola znížená nesprávnym používaním Výrobku. Spotrebiteľ alebo Spotrebiteľ-podnikateľ je povinný vrátené Výrobky po dobu ich prepravy k Predávajúcemu riadne chrániť.

9. Podľa ustanovenia § 38 písm. c) Zákona o ochrane spotrebiteľa spotrebiteľ ani spotrebiteľ-podnikateľ nemajú právo odstúpiť od zmluvy, ak ide o zmluvy, ktorých predmetom plnenia je vec, ktorá nie je zhotovená podľa špecifikácie spotrebiteľa alebo spotrebiteľa-podnikateľa alebo slúži na uspokojenie jeho individuálnych potrieb (to sa týka výrobkov na mieru). 

KAPITOLA VIII - SŤAŽNOSTI:

1. Pri Výrobkoch zakúpených do 31.12.2022 zodpovedá Predávajúci Spotrebiteľom a Spotrebiteľom - podnikateľom za vady Výrobku podľa pravidiel zodpovednosti uvedených v ustanoveniach Občianskeho zákonníka, najmä v § 556 a § 556 ods. 1 až 576 Občianskeho zákonníka. Ak kupujúcim Výrobku nie je Spotrebiteľ alebo Spotrebiteľ - podnikateľ, záručná zodpovednosť Predávajúceho je vylúčená podľa § 558 ods. 1 Občianskeho zákonníka.

2. V prípade Výrobkov zakúpených po 01.01.2023 zodpovedá Predávajúci Spotrebiteľom a Spotrebiteľom - podnikateľom za nesúlad Výrobku s kúpnou zmluvou podľa zásad uvedených v ustanoveniach Zákona o ochrane spotrebiteľa.

3. V prípade zistenia vád Výrobku/nesúladu Výrobku s Kúpnou zmluvou môže Kupujúci uplatniť reklamáciu u Predávajúceho, a to zaslaním e-mailu na e-mailovú adresu info@izosystems.sk alebo poštou na adresu: Tomasz Mastalerz, Morsztyna 10, 42-209 Częstochowa.

4. Kupujúci, ktorý podáva reklamáciu Predávajúcemu, je povinný v záujme uľahčenia vybavenia reklamácie uviesť nasledovné údaje: meno a priezvisko, presnú adresu bydliska, číslo objednávky, e-mailovú adresu a podrobne opísať vadu Výrobku/nesúlad Výrobku s Kúpnou zmluvou a nárok reklamujúceho v rámci záruky (výmena za nový, zníženie Ceny, odstúpenie od Kúpnej zmluvy v prípade závažnej vady Výrobku/závažného nesúladu Výrobku s Kúpnou zmluvou) alebo v rámci záruky, ako je uvedené v záručnom liste. Pri podaní reklamácie je Kupujúci povinný priložiť aj kópiu dokladu o predaji (napr. faktúru s DPH).

5. Pokiaľ je k výrobku priložený záručný list, záruku na takýto výrobok poskytuje jeho výrobca a záručné podmienky sú uvedené v záručnom liste priloženom k výrobku. Pre vylúčenie pochybností Predávajúci uvádza, že neposkytuje záruku na Výrobky v zmysle § 577 Občianskeho zákonníka, ale poskytuje len záručné listy výrobcov. 

6. Sťažnosti sa vybavujú do 14 dní od podania príslušnej sťažnosti v súlade s platnými predpismi. O spôsobe jej vybavenia bude kupujúci informovaný predávajúcim.

7. Predávajúci informuje, že súhlasí s riešením spotrebiteľských sporov v súlade so zákonom z 23. septembra 2016 o mimosúdnom riešení spotrebiteľských sporov (Zbierka zákonov 2016, položka 1823). Ak predávajúci reklamáciu neuzná, spotrebiteľ môže využiť mimosúdne spôsoby vybavovania reklamácií a uplatňovania nárokov a požiadať o zásah Vojvodský inšpektorát obchodnej inšpekcie v Katoviciach, ul. Brata Alberta 4, 40-951 Katovice, https://katowice.wiih.gov.pl , email: sekretariat@wiih.katowice.gov.pl Podrobné postupy využívania pomoci obchodnej inšpekcie sú k dispozícii na webovej stránke úradu a na www.uokik.gov.pl v časti "Riešenie spotrebiteľských sporov" a "Dôležité adresy". Mimosúdne riešenie reklamácií po reklamačnom konaní je bezplatné. V prípade, že Objednávateľ, ktorý je Spotrebiteľom, má záujem využiť mimosúdny spôsob vybavenia reklamácie, existuje navyše možnosť podať sťažnosť prostredníctvom online platformy EÚ ODR, ktorá je dostupná na http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Pre vylúčenie pochybností Predávajúci uvádza, že práva uvedené v tomto bode 7. nemá Objednávateľ, ktorý je Spotrebiteľom - podnikateľom.

8. V prípade, že sa bydlisko Spotrebiteľa alebo sídlo Spotrebiteľa-Podnikateľa nachádza mimo územia Poľska, Predávajúci uplatní ustanovenia o záručnej zodpovednosti a vybavovaní reklamácií platné v mieste bydliska Spotrebiteľa alebo sídla Spotrebiteľa-Podnikateľa, ak sú pre Spotrebiteľa alebo Spotrebiteľa-Podnikateľa v tomto ohľade priaznivejšie ako ustanovenia poľského práva.  

KAPITOLA IX - OSOBNÉ ÚDAJE:

1. Pri zadávaní objednávky v internetovom obchode bez registrácie účtu a/alebo pri registrácii účtu a/alebo pri prihlásení sa na odber noviniek a/alebo pri kontaktovaní predávajúceho (e-mailom, telefonicky alebo prostredníctvom chatu) a/alebo pri využívaní ďalších služieb poskytovaných predávajúcim elektronicky, ako je uvedené v kapitole III týchto obchodných podmienok - používateľ poskytuje predávajúcemu svoje osobné údaje (meno a priezvisko, adresu, e-mailovú adresu, telefónne číslo, prípadne názov spoločnosti, adresu sídla, identifikačné číslo daňovníka, IP adresu počítača, ktorý používateľ používa pri používaní internetového obchodu). 

2. V prípade vykonania Objednávky bez registrácie Konta a/alebo kontaktovania Predávajúceho a/alebo využívania služieb poskytovaných Predávajúcim elektronicky - právnym základom spracúvania osobných údajov je plnenie Kúpnej zmluvy/zmluvy o poskytovaní služieb vybraných Používateľom elektronicky a/alebo vykonanie úkonov smerujúcich k uzatvoreniu Kúpnej zmluvy/zmluvy o poskytovaní služieb elektronicky, kontaktovanie Používateľa na základe žiadosti Používateľa v súlade s ustanoveniami čl. 6. ods. 1. písm. b) Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) (ďalej len "Nariadenie RODO"). V prípade registrácie Účtu a/alebo odberu noviniek - právnym základom pre spracovanie osobných údajov je súhlas Používateľa v súlade s ustanoveniami článku 6. ods. 1. písm. a) Nariadenia RODO.

3. Správcom osobných údajov je predávajúci. Poskytnutie osobných údajov v každej zo situácií uvedených v ods. 1. je dobrovoľné, ale nevyhnutné na účel, na ktorý boli údaje získané. Údaje Objednávateľa môžu byť sprístupnené len oprávneným subjektom v súlade s platnými právnymi predpismi, napr. štátnej obchodnej inšpekcii, súdom, orgánom činným v trestnom konaní, a to na ich žiadosť. Údaje používateľov sa nebudú spracúvať automatizovaným spôsobom ani nebudú podliehať profilovaniu.

4. Viac informácií o spracovaní osobných údajov vrátane práv používateľa nájdete v Zásadách ochrany osobných údajov, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou týchto podmienok. 

KAPITOLA X - OSTATNÉ USTANOVENIA:

1. Vo veciach neupravených týmito Podmienkami sa uplatňujú príslušné ustanovenia poľského práva, najmä Občiansky zákonník, Zákon o poskytovaní služieb elektronickými prostriedkami, Nariadenie RODO a vo vzťahu k spotrebiteľom, ako aj spotrebiteľom-podnikateľom aj Zákon o ochrane spotrebiteľa.

2. Pre vylúčenie pochybností sa uvádza, že žiadne ustanovenie týchto Podmienok neobmedzuje ani nevylučuje práva spotrebiteľa alebo spotrebiteľa-podnikateľa podľa zákonov krajiny spotrebiteľa alebo spotrebiteľa-podnikateľa. 

3. Predávajúci je oprávnený vykonať zmeny a doplnenia týchto obchodných podmienok zo závažných dôvodov (napr. zmena právnych predpisov, zmena zásad prevádzkovania internetového obchodu). V prípade zmien týchto Obchodných podmienok bude Používateľ informovaný najmenej 14 dní pred dátumom účinnosti zmien (príslušné informácie o zmenách Obchodných podmienok budú umiestnené na webovej stránke Internetového obchodu a Používatelia, ktorí majú Účet alebo sa prihlásili na odber noviniek, dostanú informácie o zmene Obchodných podmienok e-mailom). Ak Používateľ nesúhlasí so zmenenými Podmienkami, má právo odstúpiť od používania Internetového obchodu a vypovedať zmluvu o poskytovaní služieb. Tým nie je vylúčené ani obmedzené právo Používateľa kedykoľvek zrušiť používanie Internetového obchodu. 

4. Obsah týchto obchodných podmienok je možné kedykoľvek zaznamenať vytlačením, uložením na médium alebo stiahnutím z webovej stránky internetového obchodu.

5. Ustanovenia rokovacieho poriadku sa musia vykladať tak, aby boli v súlade s platnými právnymi predpismi. 

Čenstochová, 1. decembra 2023.

Product added to wishlist
Product added to compare.

Tieto stránky používajú na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním týchto stránok s tým súhlasíte.